Палажэнне
аб Савеце па харчаванню дзяржаўнай установы адукацыі
«Азяранскі яслі-сад – базавая школа імя П.Каваленкі»
I. Агульныя палажэнні
1.1.Савет па харчаванню з'яўляецца грамадскім органам, які створаны з мэтай кантролю за арганізацыяй і якасцю харчавання дзяцей, аказання практычнай дапамогі адміністрацыі ў арганізацыі якаснага і здаровага харчавання навучэнцаў і выхаванцаў.
II. Структура і тэрмін дзеяння савета па харчаванні
2.1.Структура савета па харчаванню рэгламентуецца загадам дырэктара ўстановы адукацыi, у якiм вызначаецца яго склад.
2.2. У савет па харчаванню ўваходзяць работнікі ўстановы з ліку педагогаў, работнікі харчблокаў, прадстаўнікі ад ПК установы. Колькасны склад членаў савета па харчаванні – 5 чалавек.
2.3.Тэрмін паўнамоцтваў савета па харчаванні - 1 год.
III. Асноўныя задачы работы савета па харчаванні
3.1.Аналіз і кантроль за станам і арганізацыяй харчавання навучэнцаў і выхаванцаў ва ўстанове адукацыі.
3.3.Распрацоўка і інтэграцыя новага перадавога вопыту, інавацыйных формаў арганізацыі харчавання дзяцей ва ўстанове адукацыі.
3.4.Прапаганда здаровага харчавання, культуры харчавання сярод навучэнцаў, выхаванцаў і законных прадстаўнікоў праз выкарыстанне магчымасцяў сайта установы, праз правядзенне бацькоўскіх сходаў, індывідуальных кансультацый і іншых мерапрыемстваў.
IV. Парадак і напрамкі работы савета па харчаванні
4.1.Савет арганізуе :
вывучэнне аптымальнага і перадавога вопыту ў галіне арганізацыі харчавання ва ўстанове адукацыі;
практычную дапамогу ў авалоданні тэхналогіяй падрыхтоўкі новых страў;
планавы сістэматычны аналіз за станам арганізацыі харчавання, захоўвання і транспарціроўкі прадуктаў, іх кошту;
прапаганду здаровага харчавання, культуры харчавання праз сайт установы, праз мерапрыемствы, накіраваныя на здаровы лад жыцця;
папаўненне і захаванне матэрыяльна - тэхнічнага абсталявання сталовай.
4.2.Ажыццяўляе кантроль :
за працай харчаблока ( матэрыяльная база харчаблока, санітарна - эпідэміялагічны рэжым, захоўванне пробаў, закладка прадуктаў, тэхналогія прыгатавання страў, якасць і выхад гатовых блюдаў, прадуктаў, маркіроўка тары, выкананне графіка і правілаў раздачы ежы );
за арганізацыяй харчавання навучэнцаў і выхаванцаў: захаванне рэжыму харчавання, дастаўка і раздача ежы, сервіроўка стала , гігіена і культура прыёму ежы, якасць і колькасць ежы, афармленне страў, маркіроўка посуду для ежы;
за працай прадуктовай зоны ( прыём, захоўванне, выдача прадуктаў, афармленне дакументацыі, санітарна - эпідэміялагічны рэжым);
за выкананнем двухтыднёвага дзённага меню, за выкананнем нормаў раскладкі, натуральных нормаў харчавання;
за арганізацыяй транспарціроўкі прадуктаў, іх якасцю;
за вядзеннем дакументацыі па арганізацыі харчавання.
4.3.Савет праводзіць пасяджэнне адзін раз на чвэрць, афармляючы іх пратаколамі.
4.4.Вынікі праверак афармляюцца даведкамі з наступным іх разглядам на педагагічных саветах, пасяджэннях пры дырэктары.
V. Правы і абавязкі членаў савета па харчаванні
Абавязкі:
5.1.Члены савета па харчаванню абавязаны прысутнічаць на пасяджэннях савета па харчаванні, ўносіць у рамках сваёй кампетэнцыі прапановы па паляпшэнні арганізацыі харчавання дзяцей.
5.2.Члены савета па харчаванні маюць права:
выносіць на абмеркаванне канкрэтныя абгрунтаваныя прапановы па пытаннях харчавання, кантраляваць выкананне прынятых на савеце па харчаванні прапаноў, даручэнняў;
даваць рэкамендацыі, накіраваныя на паляпшэнне харчавання ва ўстанове адукацыі.